16 March 2012

God fredag


Er bare en liten tur innom for å ønske dere god fredagskveld



I dag er jeg så glad for at jeg tok helge vasken i går! Så nå når jeg kom hjem etter en god dag på jobben og en fin treningsøkt sammen med en herlig venninne kunne jeg bare sette på pizza deigen og sette meg ned og slappe av! Digg! 



Kvelden skal nytes med hjemmelaget pizza, fyr i peisen, lys og sofakos. Elsker sånne fredager jeg :) 




Håper du har en fantastisk fredag du og!! 

Eftir góðan dag í vinnunni var gott að koma heim í hreint hús (tók helgarþrifin í gær) og bara skella í pizza deigið og setjast svo niður og slappa af. Kvöldsins ætlum við að njóta með heimagerðri pizzu, arineld, kertaljósum og kófakúri. 
Vona að þinn föstudagur sé líka góður!! 



1 comment:

  1. God Helg!!!
    Og det tørkestativet ditt var jo FANTASTISK vakkert!!! *smelt*

    -Mari

    ReplyDelete