14 April 2011

Kjærestetur

Siste helg var vi på kjærestetur i Riga. Det var kjempe gøy, romantiskt, vakkert og deilig ......

Jeg tok kempe mange flotte bilder... men pd´n min er så godt som full, så jeg får ikke plass for de på den. Jeg må vel bruke noen timer på å rydde, slette og kopiere på cd´r fra pc´n før jeg får viset dere disse fine bildene av trange koselige gater, vakre kirker, flotte gamle byggninger, gode maten vi spiste med mer.


Men det skal jeg gjøre snart.... gleder meg massa til å se på bildene selv :)


Men kan si at Riga anbefales! Kjæresteturer anbefales! Det er viktig å ta seg noen dager bare til hverandre, ikke noe jobb, unger, klesvask, stress og hverdags ting. God mat, kos, vin, vakre bygninger å se på og gater å gå etter.


Vår klemmer fra Sandefjord

No comments:

Post a Comment