02 December 2012

Prøver meg litt....


Har fått melding fra google når jeg prøver å blogge om at jeg har brukt opp all ledige plassen jeg hadde for bilder... jeg er sta og prøver litt forskjellig før jeg kjøper meg mer bilde plass. Nå forminsket jeg dette bildet men er nysgjerrig om det ser ok ut når jeg velger ekstra stort bilde selv om jeg har lagret det i relativt lite format på pc'n. 

Har tatt en del bilder av jula som sniker seg inn her i heimen som jeg har lyst til å vise dere. Vi har også ferdig oppusset soverom som er det fineste i hele byen synes jeg... og det må jo vises og.... så det har irritert meg veldig de siste dagene at jeg ikke har fått det til å blogge. Men nå jobber jeg med saken..... 


Þegar ég hef reynt að blogga síðustu dagana fæ ég bara upp glugga þar sem það stendur að ég sé búin með myndaplássið mitt og google reynir að fá mig til að kaupa meira myndapláss. Í þrjósku minni hef ég ekki keypt meira pláss, en er að prufa aðrar leiðir til að geta bloggað með myndum.... 
Er búin að taka nokkrar myndir af jólaskrautinu sem kemur smám saman upp úr kössunum hérna. Og svo erum við (lesist maðurinn) búin að taka svefnherbergið í nefið og þar sem við eigum núna bæjarinns fínasta svefnherbergi þarf ég náttúrulega að sýna það :) 
Ætla að sjá hvernig þessi mynd kemur út og þá jafnvel að ég skelli inn einu jóla innleggi á eftir... 


1 comment:

  1. Lekkert!! :-))
    Og ja, er absolutt enig i at dere har sandefjords fineste soverom ;-)

    ReplyDelete