25 August 2012

Tolix ønske


Jeg har lenge ønsket meg Tolix stol. I går fylte jeg år og jammen fikk jeg denne fiiiiiiiiiiiiineste stolen av snilleste mannen og søteste guttaboys :) Elsker stolen, fargen og ikke minst de fine ordene som mannen hadde skrevet på kortet. 
Hadde en fantastisk bursdag i går og fikk så mange fine gaver. Tror jeg skal dele disse gavene utover noen innlegg fremover. Tusen takk for meg alle søte snille vennene mine!! 

Ég hef lengi óskað mér Tolix stóls. Í gær átti ég afmæli og haldiði ekki að ég hafi fengið þennan sjúúúúklega flotta stól frá bestasta manninum og sætustu strákunum :) Elska stólinn, litinn á honum og ekki minnst fallegu orðin sem stóðu í kortinu. 
Átti dásamlegan afmælisdag í gær og fékk margar ótrúlega fallegar gjafir. Hugsa nú að ég sýni ykkur fleiri af gjöfunum á næstunni. Þúsund þakkir fyrir mig allir sætu góðu vinir mínir!! 

3 comments:

  1. Ómar må lære Helge å kjøpe gaver.. ;-)
    Stolen et grisefin! Jeg er litt misunnelig ;-)
    Takk for igår, snuppa! Kjempekos!
    Klemmer

    ReplyDelete
  2. Gratulerer med dagen som var i går Katla!
    Stolen var kjempe fin! Snill mann og snille barn!
    God helg. Klem

    ReplyDelete
  3. Grattis med ny Tolix stol!
    Krukken med bambusbestikket er kjøpt på Living. Tror de selger den enda og den kostet ikke en 50 lapp en gang (om jeg ikke husker helt feil;-)

    Ha en flott søndag

    ReplyDelete