30 March 2012

Fin fredag


Ville bare ønske dere en fin fredagskveld. Her har dagene gått i ett denne uka.... selv om vi ikka har gjort så mye.... hehe, noen ganger er det bare sånn. Jobb, skole, sfo, lekser, klesvask, fritidsaktiviteter, kjøre, hente, lage middag, sovne på sofaen! Skal ikke klage, jeg liker hverdagene våre.  


Når jeg knipset disse bildene tenkte jeg på at det er så morsomt med interiøret mitt, noen ting bytter jeg fort ut, flytter på og sånn mens andre ting skal bare ha sin faste plass, alltid! Dersom vi har flyttet ganske ofte de siste årene har ting kanskje ikke fast plass så veldig lenge, men noen ting skal alltid være framme. Sånn er det med disse bildene, de bare skal opp et eller annet sted. Disse malte jeg for mange år siden og er alltid like fornøyd med de. 

Ha en fin helg. 
Legger ut nye bilder i morgen av noen ferske ting fra symaskinen..... 

Hérna líða dagarnir hratt án þess að við gerum neitt annað en þetta venjulega.... vinna, skóli, heilsdagsskóli, íþróttir, þvottur, heimalærdómur, elda mat og svo sofna í sófanum! En ég ætla ekki að kvarta, mér líkar vel við hversdagsleikann okkar. 
Tók myndir af þessum myndum um daginn og hugsaði þá hversu merkilegt það er með hlutina mína.... sumu skipti ég hratt út, færi til og svona en annað bara á sinn fasta stað og er þar, ekkert vesen. Þessar myndir eru svona, ég málaði þær fyrir mörgum árum og þær hafa verið upp á vegg síðan.... við höfum flutt nokkrum sinnum á síðustu árum, en alltaf fara þessar upp aftur. 
Eigið góða helgi! 

No comments:

Post a Comment