14 January 2012

Lørdagsmorgen


I dag har jeg sovet lenge. Når jeg kom ned tok jeg meg en varm og deilig kopp te sammen med rista brød med kremost og hjemmelaget chili syltetøy, det er bare så digg! 
Yndlingskoppen og HVIT kjøkkenbord :) Lykke! 

I går kom jeg hjem til ryddig og rent hus, så jeg kunne sette meg rett foran symaskinen fram til kvelden. Da fikk vi gjester, jeg liker når folk bare kommer og banker på uten å ha avtalt på forhånd. Det blir så avslappet og koselig, akkurat som vi er vant til det hjemmefra. 
I dag skal jeg gjøre ferdig det jeg sydde i går og eventuelt begynne på noe nytt og. Legger ut bilder etterpå av det jeg er ferdig med... lurer litt på om jeg skal ha disse tinga på lager til å bruke seinere til gaver, eller om jeg kanskje skal åpne en epla butikk..... mange tanker i hodet her nå. 

Ha en kjempe fin lørdag videre! 

Ristað brauð með heimagerðu chili sultunni hans Ómars og te úr nýja uppáhaldsbollanum á HVÍTU eldhúsborðinu á þessum fína laugardagsmorgni. Gleði ! 
Í gær kom ég heim í hreint og fínt hús og gat sest beint fyrir framan saumavélina. Legg út myndir af afrakstrinum á eftir þegar ég er búin að loka lausum endum og svona. Velti fyrir mér hvort að ég eigi að eiga þetta sem ég er búin að vera að sauma á lager til að nota seinna í gjafir, eða hvort ég eigi kannski að opna mér litla netbúð fyrir þetta dóterí.... miklar vangaveltur í gangi hérna... 

Eigið yndislegan laugardag! 

2 comments:

  1. Chili syltetøy har jeg faktisk aldri hørt om før, men det høres ut som en oppkvikkende start på dagen :)

    Ha en fin lørdag!

    ReplyDelete
  2. Mmmm! Chilisyltetøy hørtes veldig godt ut! Spennende med noe annet enn søtt.

    ReplyDelete