07 December 2011

Jul i vårt hus


Kaster meg på NIB's sin utfordring, jul i vårt hus. 



Har lagt ut nesten alle disse bilder tidligere, men ville samle dem i et innlegg til denne utfordringa. 



Hvitt, grønt, rødt, natur farger, lys, blonder, kongler, grantrær.....




Små gaver hver dag i desember er moro for både liten og stor. 




Gamle og nye ting, store og små ting som betyr noe for oss som bor her i huset. 


Og julegaver til de vi er glade i.


Sånn er julestemningen i vårt hus i dag. 
Vi stor koser oss alle sammen og gleder oss til resten av adventen og selvfølgelig selve jula.

5 comments:

  1. Vakre bilder, snuppa!
    Stemningen er til å ta og føle på hos dere, ser jeg ;)
    Nydelig!

    Lykke til i utfordringen, vennen!
    Klem

    ReplyDelete
  2. Så fin blogg du har. :) Kom gjerne innom min også. Har en give away gående nå.

    Klem Mona

    ReplyDelete
  3. Så kosleig dere har det! Flotte bilder som skaper skikkelig julestemning :)

    ReplyDelete
  4. Hei :)
    Titter innom de fine bidragene til NIBs juleutfordring og sanker inspirasjon og julestemning!
    Kjempekoselige bilder du viser her, den gaven er jo fantastisk vakkert pakket inn da!
    Klem

    ReplyDelete
  5. Hei snuppa!
    Så fint at du er våken :)

    Jeg har laget ny juleheader,
    men vet ikke hva jeg synes..
    Synes kanskje teksten ble litt rar..
    Prøver å be helge om råd,
    men det er jo som å snakke til en murvegg, ihvertfall når det gjelder blogg ,)

    Klem

    ReplyDelete