12 November 2011

Besøk til mamma

Varmt vann som kommer rett opp fra jorden.....

For par uker siden dro vi hjem til Island på besøk. Mamma'n min bor it et utrolig fint hus som jeg bare må vise dere noen bilder fra.
 


Ute i hagen er det mange vakre stilleben. Gamle krokker, kar, stoler, steiner....


Inne er det også veldig mye fint. Mamma er utrolig flink til å lage koselig stemmning med mange flotte stilleben her og der. Jeg ser det nå når jeg har kommet tilbake at jeg skulle ha tatt mye mye flere bilder... men det må vel vente til neste gang.




En liten gave fikk mamma av meg. Hjemmestrikka kjøkkenkluter i nydelige duse farger. Silkebånd og et vakkert sink hjerte gjør gaven utrolig søt.



2 comments:

  1. Vakkert, vakkert, vakkert!
    Kjempefint :-) skjønner hvem du har arvet din kreativitiet og skaperglede av ;)
    God bedring, snuppa! Hilse alle gutta :-)

    Stor klem fra oss

    ReplyDelete
  2. Hei. Så kjekt at du fant frem til Skolelyst. Ser du tar mange flotte bilder. Gleder meg til å følge deg videre:-)

    ReplyDelete