08 November 2011

Av voksduk....

Voksduk kan brukes til mer en det vanlige... Jeg kjøpte en for en stund siden som jeg syntes var veldig søt, selv om jeg viste fra begynnelsen av at jeg skulle aldri bruke den som duk. En kvelden satt jeg så i gang og sydde en barnehage-pose av den. Det er veldig praktiskt med stor pose til barnehageklærne når de skal fraktes fram og tilbake. Og enda bedre er at når denne blir skitten er det bare å skylle den i dusjen eller tørke den med klut. Helt perfekt synes jeg :)
Her står sekken/posen klar til å tas med i barnehagen.


Guttene  mine samler på veldig mye rart... og de har små hauger med det ene og det andre rundt om kring på rommet. Jeg har prøvd å få de til å bruke forskjellige esker, vesker, poser mm. men det funker aldri... de små haugene er spredt runt omkring med engang igjen, det er jo tross alt veeeldig vanskelig å putte ting på plass igjen. Og så er det jo selvfølgelig aller best å ha ALT på nattbordet, det kan jo hende at du må leke "bare bitte litte grann" når du skal sove :)

Jeg prøvde meg på noen små poser av samme voksduken, og de funker jammen fint. De er penere en haugene så mor synes det er helt greit at de står på nattbordet eller i vindu.


Det er jo selvfølgelig veldig, veldig viktig å ta vare på så mange eikenøtter så mulig! Små lego som er i bruk kan jo ikke puttes tilbake i den svære lego esken på kvelden og da er veldig fint å kunne putte det i en sånn pose på nattbordet, da er det klart til leken igjen når som helst (men helst akkurat når du har lagt deg og skal sovne :) )

No comments:

Post a Comment