24 May 2010

Lykken er....

Vi var på strålende sykkeltur i dag men desverre da lå kameran hjemme.... legger derfor ut gamle bilder som jeg føler glede av å se. Jeg får varme i hjertet av glede når jeg sykkler eller går under store trær... jeg vet ikke hva det er, men jeg synes bare det er så utrolig vakkert... sånn store trær har vi ikke på Island, jeg rett og slett elsker norske naturen med alle sine trær, skoger, blomster, fjell, strender, fred, ro og skjønnhet.

Gleden å være på stranda.... både midt på sommeren og om våren....
Gleden er å leke ute på veranda i kveldsola, se på hemmeligheter bak veggen, klatre og le sammen. Herlige brødre :)

Har foresten hatt utrolig koselig helg. Mannen har malt hagemøblene med trebeskyttelse, jeg har plantet litt blomster, vi har lekt ute sammen med barna i sola og i gårkveld fikk vi venner på besøk til middag, vin og kos langt fram på natta. Kjempekoselig!

I morra er det jobb igjen, det blir kort men kanskje hektisk uke med en del foreldresamtaler og greier. Hektiskt men morro :) Håper likevel jeg finner meg tid sammen med symaskinen. Ha god uke dere.

post signature

1 comment:

  1. Fyndið að lesa norskuna hjá þér, því maður er eiginlega farinn að skilja hana. Svona afþví þú hefur alltaf verið svo dugleg að gera íslenskt og norskt. Knús á ykkur og gaman að lesa og sjá hvað ykkur líkar vel þarna;***

    ReplyDelete