20 April 2011

Påskeferie

Nå har alle i heimen påskeferie. Far og guttungene har hatt ferie siden siste fredag men hu mor har jobbet denne uka. Hadde veldig kort arbeidsdag i dag og har egentlig vært i feriemodus siden guttene begynte sin ferie. Det er deilig med ferie, vi har pyntet litt til påske men et til påskeverksted står på planen. Det har bare vært så utrolig bra vær her i Sandefjord de siste dagene å inneaktiviteter har ikke vært noe spennende. Men jeg skal jo ikke klage over det :)


Lange frokoster og kos bare elsker jeg!
I kveld skal vi få vennepar på besøk. Vi skal grille god mat og kose oss, ungene skal spise pølser og leke ute så lenge de orker. Det blir deilig :)



Jeg kjøpte norske påske egg for første gang i dag. Dvs sånne papp egg som jeg skal fylle med godteri og legge ut og ungene skal lete etter. Jeg synes guttene er allt for store til å tro på påskeharen, han har vi aldri blitt kjent med før dersom det ikke er en tratisjon på Island. De vet at det er jeg som har kjøpt de og fyllt de med noe godt men gleden og forventningen er likevel stor! Vi skal selfølgelig også har vår islandske tradisjon med påskeegg av sjokolade og det gleder jeg meg til å spise!!


Nyt feriedagene du og!


No comments:

Post a Comment